ويژگيهاي سایت نظرسنجی تلفنی ایسپا
علی اصغر حائری مهریزی معاون اجرایی ایسپا گفت:قابلیت های سایت نظرسنجی تلفنی مرکز به منظور آشنایی کارفرماهای بالقوه ایسپا منتشر شده است.
به گزارش روابط عمومي مركز افكارسنجي دانشجويان ايران(ايسپا)،سایت تلفنی ایسپا شامل 8 کابین که هر کابین شامل رایانه مجهز به سیستم ضبط مکالمات و خط مستقل تلفن می باشد كه از مهم ترین خصوصیات این سایت ضبط کلیه مکالمات در تمامی خطوط حین مکالمه و ورود داده ها بصورت همزمان می باشد که توسط پرسشگران مجرب ایسپا انجام می شود.
بر اساس اين گزارش،مهم ترین ویژگی های سایت شامل سیستم ضبط مکالمات تلفنی (TSR)
،ضبط نامحدود دو طرفه مکالمات تلفنی و گزارش گیری کامل از تماس ها شامل (تاریخ، ساعت، مدت تماس، ...)،قابلیت ضبط تمامی خطوط متصل به دستگاه ،توانایی Export گرفتن از مکالمات ضبط شده در قالب فایل mp3 برای هر مکالمه بصورت جداگانه، ضبط با کیفیت کلیه مکالمات بدون هرگونه پارازیت مي باشد.
در بخش نرم افزار نيز اين سايت داراي قابليت هايي نظير بارگزاری از Database دیگر برای کاهش عملیات، وجود پیغام های راهنما در صورت درست پر نشدن صحیح پرسشنامه در هر مرحله،تفکیک سؤالات در هر صفحه برای کم نمودن خطا،قابلیت ویرایش اطلاعات ثبت شده و وجود موتور جستجو برای مشاهده اطلاعات ثبت شده است.
همچنين در بخش رایانه به ازای هر پرسشنامه برنامه واسطی به منظور ورود داده تهیه می گردد که پرسشگر با تکمیل فرم مربوطه، عمل ورود داده را همزمان انجام می دهد که این کار موجب صرفه جویی در زمان می شود.ضمن اينكه این سایت مجهز به جدیدترین تلفن های دارای Headset با بهترین کیفیت صدا به منظور سهولت در تماس و انجام مصاحبه است.
گفتني است،مهم ترین بخش نیروی انسانی سایت تلفنی ایسپا متشکل از پرسشگران مجربی است که از میان 1000 نفر انتخاب شده اند. این افراد دارای حداقل سه سال سابقه همکاری با ایسپا هستند و هر یک تجربه اجرای بیش از 80 طرح نظرسنجی را با این مرکز دارند. ح/الف
١٢:٥٤ ١٢/٠٧/١٣٨٨