نگرش مسافران برون شهری نسبت به خدمات سازمان حمل و نقل و پایانه های استان همدان بررسی می شود
مر کز افکار سنجی دانشجويان ايران شعبه جهاددانشگاهی واحد استان همدان نگرش مشتریان نسبت به خدمات حمل و نقل و پایانه های استان را در سالجاری بررسی می نماید.
به گزارش روابط عمومي جهاددانشگاهي واحد همدان،اعظم شکوری مدیر مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران شعبه همدان با اعلام این خبر گفت :
از جمله اهداف این طرح ، که به سفارش سازمان حمل و نقل و پایانه های استان همدان اجرا خواهد شد ، بررسی میزان رضایت و دیدگاه مشتریان نسبت به این سازمان ، بررسی میزان رضایت مشتریان از عملکرد سازمان و بررسی امکانات و سرویس های جدید در شرکت های مسافربری برون شهری می باشد.
وی تصریح کرد : در این طرح میزان سرویس دهی و نوع خدمات شرکت ها ، میزان رضایت مردم از خدمات اتوبوس ها ی برون شهری ، رفتار رانندگان ، ارزیابی الگوی بهینه مسافرت ، مفهوم جایکاه سفر از دیدگاه شهروندان ، ارزیابی مشتری وفادار ، ساعت های مسافرت ، ساعت های تردد اتوبوس ها وغیره مورد ارزیابی کارشناسی قرار می گیرد.
شکوری افزود : این طرح با حجم نمونه 500 پرسشنامه و پس از مرحله پری تست (آزمون مقدماتی ) که 20 دی می باشد، مورد اجرا قرار خواهد گرفت.ح/الف
١٤:١٣ ٢٣/١٠/١٣٨٨