٢١:١٦ ٠٩/٠٩/١٤٠٣
فرهنگي
نگرش مسافران برون شهری نسبت به خدمات سازمان حمل و نقل و پایانه های استان همدان بررسی می شود


مر کز افکار سنجی دانشجويان ايران شعبه جهاددانشگاهی واحد استان همدان نگرش مشتریان نسبت به خدمات حمل و نقل و پایانه های استان را در سالجاری بررسی می نماید.

به گزارش روابط عمومي جهاددانشگاهي واحد همدان،اعظم شکوری مدیر مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران شعبه همدان با اعلام این خبر گفت :
از جمله  اهداف این طرح ، که به سفارش  سازمان حمل و نقل و پایانه های استان همدان اجرا خواهد شد ، بررسی میزان رضایت و دیدگاه مشتریان نسبت به این سازمان ، بررسی میزان رضایت مشتریان از عملکرد سازمان و بررسی امکانات و سرویس های جدید در شرکت های مسافربری برون شهری می باشد.
 وی تصریح کرد : در این طرح میزان سرویس دهی و نوع خدمات شرکت ها ، میزان رضایت مردم از خدمات اتوبوس ها ی برون شهری ، رفتار رانندگان ، ارزیابی الگوی بهینه  مسافرت ، مفهوم جایکاه سفر از دیدگاه شهروندان ، ارزیابی مشتری وفادار ، ساعت های مسافرت ، ساعت های تردد اتوبوس ها وغیره مورد ارزیابی کارشناسی قرار می گیرد.
شکوری افزود : این طرح با حجم نمونه 500 پرسشنامه و پس از مرحله پری تست (آزمون مقدماتی ) که 20 دی می باشد، مورد اجرا قرار خواهد گرفت.ح/الف

 


١٤:١٣ ٢٣/١٠/١٣٨٨
عناوين اصلي
معرفي جهاد دانشگاهي
تشکيلات جهاد دانشگاهي
اخبار جهاد دانشگاهي
انتشارات
اعضاء
نام کاربر
رمز عبور
نظر خواهي
کدامیک از فعالیت های جهاددانشگاهی در پیشبرد توسعه همه جانبه کشور موثرتر می باشند؟
تمامي حقوق متعلق به جهاد دانشگاهي مي باشد