٢٢:٠٩ ٠٢/٠٢/١٤٠٤
فرهنگي
از سوي جهاددانشگاهي؛
مركز تخصصی تحقيقات بازار در غرب استان تهران راه‌اندازي شد

به همت جهاددانشگاهي واحد تربيت معلم مركز تخصصي تحقيقات بازار در غرب استان تهران راه اندازي شد.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد تربیت معلم ، علي سوند رومي، مدير مركز افكارسنجي دانشجويان ايران شعبه‌ جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم با اعلام اين خبر گفت: « گروه تحقیقات بازار ایسپا ، مدیران را در اتخاذ تصمیمات درست به منظور طراحی سیاست ها و برنامه های اثر گذار جهت برنامه های بازار یابی و فروش محصولات ياري می نماید . »
وی افزود : « اندازه گیری بازار ، تحلیل بازار ، تشخیص و حل مشکلات بازاریابی و فروش ، و تعیین بهترین راه و روش برای رشد و ترقی واحد های تولیدی و خدماتی ازعمده ترین خدماتی است که در این حوزه به واحدهای صنعتی و خدماتی ارائه خواهد شد . »
رومي خاطرنشان كرد:‌ « اين مركز با توجه به مزاياي خاص همچون رعايت اصل رازداري و برطرفي، ارتباط مستمر و سازنده با دانشجويان و اساتيد، ارتباط با حوزه‌ي گسترده‌ي شناخت تجربي بازار ايران، تجربيات گذشته، نيروي انساني متخصص، قيمت مناسب، دقت و سرعت و...  آماده ارائه‌ي خدمات مي‌باشد. »
رومی در پایان خاطر نشان کرد:اين مركز با به بكارگيري روش‌هاي نوين و به روز در حوزه‌ي تحقيقات بازار با استفاده از متخصصين دانشگاهي و نگاهي كاركردي به حوزه‌ي مسائل بنگاههاي اقتصادي، موسسات و سازمانها در غرب استان تهران مشغول به فعاليت و آماده ارائه خدمات تخصصی به صاحبان صنایع و مدیران و مالکان واحدهای تولیدی صنعتی و خدماتی به منظور بهبود امور فروش، ارتقاء تجارت و بازرگانی در واحد خود و افزایش مشتریان و مصرف‌کنندگان و نیز سنجش مستمر رضایت مصرف‌کنندگان با استفاده از جدیدترین روشهای علمی مي‌باشد.
گفتني است، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند با شماره تلفن
 4505151 ـ 0261 تماس حاصل نموده و یا به مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران واقع در کرج ـ حصارک ـ میدان دانشگاه ـ طبقه سوم دانشکده ادبیات و علوم انسانی مراجعه نمایند . »ح/الف

٠٨:٥٢ ٠٤/٠٦/١٣٨٥
عناوين اصلي
معرفي جهاد دانشگاهي
تشکيلات جهاد دانشگاهي
اخبار جهاد دانشگاهي
انتشارات
اعضاء
نام کاربر
رمز عبور
نظر خواهي
کدامیک از فعالیت های جهاددانشگاهی در پیشبرد توسعه همه جانبه کشور موثرتر می باشند؟
تمامي حقوق متعلق به جهاد دانشگاهي مي باشد