٠٣:٢٩ ٠٢/٠٩/١٤٠٣
فرهنگي
موفقیت چشمگیر "ایسپا"درسمپوزیوم بین المللی "تحقیقات ومطالعات افکارعمومی در روابط عمومی"

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) جوایز متعدد نخستین سمپوزیوم بین المللی تحقیقات و مطالعات افکار عمومی در روابط عمومی را از آن خود کرد.
به گزارش روابط عمومی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، این مرکز در بخش های ذیل موفق به کسب جایزه شد:
-انتخاب طرح پژوهشی ایسپا با عنوان:« بررسی میزان رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران» به عنوان یکی از آثار برگزیده جشنواره علمی روابط عمومی
-سخنرانی ابراهیم حاجیانی، رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، با عنوان« شیوه های جدید افکارسنجی با تاکید بر ملاحظات بومی و محلی» در محل برگزاری سمپوزیوم
-لوح سپاس به عنوان یکی از حامیان سمپوزیوم
 همچنین «ارزیابی دیدگاه شرکت کنندگان در خصوص نحوه برگزاری سمپوزیوم» توسط گروه پرسشگری ایسپا مستقر در بخش نمایشگاه طی روزهای برگزاری سمپوزیوم، اجرا و نتایج آن توسط زرینی، مدیر روابط عمومی ایسپا، در مراسم اختتامیه کنفرانس به اطلاع شرکت کنندگان رسید. نمایشگاه جنبی کنفرانس نیز در محل سالن همایش های بین المللی رازی برپا شد و شرکت ها، نهادها و روابط عمومی های سازمان های مختلف به ارایه توانمندی ها و قابلیت های خود در عرصه روابط عمومی، چاپ و تبلیغات پرداختند.
در نخستین سمپوزیوم بین المللی تحقیقات و مطالعات افکار عمومی در ایران که در تاریخ 20 و 21 آذر ماه در محل سالن همایش های بین المللی رازی برگزار شد، بیش از 1000نفر از مدیران، متخصصان و کارشناسان روابط عمومی از سراسر جهان از جمله چارلز ویلت، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (ایپرا)، توماس آچیلیس، رئیس کنفدراسیون روابط عمومی اروپا و برخی دیگر از صاحبنظران روابط عمومی از کشورهای ژاپن، استونی، انگلیس، هلند، ایرلند و نروژ  به ارایه سخنرانی پرداختند. همچنین از ایران، علی اکبر فرهنگی، استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، هادی خانیکی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و ابراهیم حاجیانی، عضو هیات علمی دانشگاه مقالات خود را ارایه کردند.
همچنین پیام مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران به سمپوزیوم بین المللی تحقیقات و مطالعات افکار عمومی در روابط عمومی و خلاصه مقاله سخنرانان از جمله سخنرانی ابراهیم حاجیانی، رئیس مرکز، در کتابچه اهدایی سمپوزیوم منتشر و آرم و نام ایسپا به عنوان یکی از حامیان این سمپوزیوم در بروشورها، کتب و متون تبلیغاتی سمپوزیوم درج شده است.
درپایان سمپوزیوم، از دکتر کاظم معتمد نژاد، پدر علوم ارتباطات ایران، توسط موسسه تحقیقات روابط عمومی به عنوان مجری سمپوزیوم، تقدیر و لوح سپاس بوسیله رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (ایپرا) به ایشان اهدا شد. دکتر معتمد نژاد در سخنان کوتاهی از دست اندرکاران سمپوزیوم و شاگردان خود که در زمینه اعتلای روابط عمومی تلاش می کنند، تشکر کرد.

١٣:١٧ ٢٨/٠٩/١٣٨٤
عناوين اصلي
معرفي جهاد دانشگاهي
تشکيلات جهاد دانشگاهي
اخبار جهاد دانشگاهي
انتشارات
اعضاء
نام کاربر
رمز عبور
نظر خواهي
کدامیک از فعالیت های جهاددانشگاهی در پیشبرد توسعه همه جانبه کشور موثرتر می باشند؟
تمامي حقوق متعلق به جهاد دانشگاهي مي باشد