مسوول روابط عمومی جهاد دانشگاهي واحد استان اردبيل :
روابط عمومی مدون یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است
مسوول روابط عمومي جهاد دانشگاهي واحد استان اردبيل گفت : ضرورت وجود روابط عمومي ، پاسخگويي به افكار عمومي، شناساندن سازمان به مردم و نيازهاي رسانه اي و توسعه رسانه هاي گروهي است.
به گزارش روابط عمومي جهاد دانشگاهي واحد استان اردبيل ، مهران محمدي در كارگاه آموزشي روابط عمومي اردبيل كه به مناسبت روز روابط عمومي برگزار شد ، افزود : همراه کردن کارکنان، جلب مشارکت و اعتماد آنان برای پیشرفت های مادی و معنوی سازمان از جمله وظایف و کارکردهای اساسی روابط عمومی است وتقویت روابط عمومی ها جهت تقویت روابط عاطفی مدیران و کارکنان، جایگاه روابط عمومی در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از دیگر کارکردهای آن است.
وي توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت : روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباطي بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند.
محمدي خاطر نشان كرد : بدون شک روابط عمومی به عنوان یک «فن» و «هنر» نقش بسزایی در برقراری و تسهیل ارتباط دوسویه بین مدیران سازمان و کارکنان دارد، به طوری که امروزه کمتر سازمانی را می توان یافت که خود را بی نیاز از روابط عمومی بداند و در عین حال موفقیت های چشمگیری را در زمینه های مورد نظر و تحقق اهداف از پیش تعیین شده به دست آورده باشد.
وي روابط عمومی را تنظیم کننده مدیریت ارتباط بین سازمان و کارکنان ذكر كرد و گفت : در حال حاضر وظیفه خطیر اطلاع رسانی و سخنگویی و اعلام مواضع سازمانها در سطح جامعه و افکار عمومی برعهده روابط عمومي ها است و اگر مدیران سازمانی می خواهند هنر مردم داری را تحقق بخشند، لازمه آن به کارگیری مدیران روابط عمومی کاردان، متخصص، بااخلاق و هنرمند در برقراری ارتباط با مخاطبان است.ح/الف
٠٧:٠٠ ٠٨/٠٣/١٣٨٩