١٣:٥٥ ٠٧/٠٩/١٤٠٣
فرهنگي
ديدار سرپرست جهاددانشگاهي استان قزوين با مدير كل دفتر آموزش و پژوهش استانداري
ديدار سرپرست جهاددانشگاهي استان قزوين با مدير كل دفتر آموزش و پژوهش استانداري دكتر شفيعي سرپرست جهاددانشگاهي استان قزوين با آقاي كاشي مدير كل دفتر آموزش و پژوهش استانداري ديدار كرد . سرپرست جهاددانشگاهي استان در اين ديدار آمادگي همه جانبه جهاددانشگاهي را مبني بر اموزش كاركنان دولت اعلام نمود . شفيعي افزود : تمام ظرفيت جهاددانشگاهي اعم از حوزه آموزشي ،ايسنا،ايكنا،ايسپا در استان در خدمت دستگاههاي اجرايي مي باشد . به گزارش ايسنا مدير كل دفتر آموزش و پژوهش استانداري گفت: مي بايست در سطوح مختلف آموزش كاركنان دولت را برون سپاري نماييم . حسن كاشي جهاد دانشگاهي را توانمندترين نهاد در ارائه آموزش هاي اثربخش در سطح كشور عنوان كرد و گفت: جهاد دانشگاهي در سطح كشور توانمندي و قابليت ‌خود را در زمينه‌هاي مختلف به اثبات رسانده است وي در ادامه افزود : حتما بايد آسيب شناسي كرد تا خدمات آموزشي اعم از مدرس و محتواي خوب موجب آموزش موثر گردد. كاشي افزود :.يكي از اشكالات مديران در آموزش شغلي، باور عميق نداشتن آنها به آموزش است ، لذاضروري است آموزش بر اساس عرضه كار آمدباشد. مدير كل دفتر آموزش و پژوهش استانداري گفت:آموزش مورد اقبال بايد مرتفع كننده نياز مخاطب باشد آموزش بايد متكي به سطح و سن و نياز مخاطب باشد . وي افزود: عدم اقبال از آموزش به نظام برنامه ريزي و ماهيت خدمت آموزشي ،بستگي دارد . مدير كل دفتر آموزش و پژوهش استانداري تصريح نمود: ضعف آموزشي بايد آسيب شناسي شده و ببينيم مدرسان چه ويژگيهايي دارند ؟يا چه تدريس مي كنند ؟در نگاه كلي تر آموزش مدرسان ضروري است . كاشي افزود : كاركنان دولت انگيزه آموزشي كافي ندارند و اين در نظام برنامه ريزي نقص است كه اين نقص مي تواند با واگذاري آموزشها به مجموعه هاي توانمندي نظير جهاددانشگاهي برطرف شود. وي گفت: در آموزش مي بايست مدرسان توانمند باشند و در پايان بتوانند رضايت مخاطبان و مديران را جلب نمايند . كاشي در ادامه گفت: متاسفانه خاصيت و اثر بخشي دوره هاي مديران دستگاههاي اجرايي مثبت نبوده است . مدير كل استانداري افزود: ارزشيابي مي بايد مفهومي باشد نه چهار گزينه اي . مديركل آموزش و پژوهش استانداري قزوين در خاتمه تصريح نمود: جهاد بايد قابليت و ظرفيت پژوهشي خود را معرفي كند. وي افزود: تنوع در امر آموزش مي تواند بازدارنده باشد . انتخابها بايد براساس نياز و ظرفيت بوده ودر واقع ايده خوب يك چهارم و تحقق ايده سه چهارم يك فعاليت است . اين مقام مسئول افزود:ضروري است دايره حوزه كاري را از تنوع به محدوديت سوق دهيم . معاون آموزشي دفتر آموزش و پژوهش استانداري در اين ديدارگفت: برگزاري دوره هاي آموزش شغلي و عمومي كاركنان دولت در جهاد مورد تاييد اين دفتر مي باشد . عبدالعلي در ادامه در ارتباط با اجراي درست قانون خدمات كشوري در سطح استان تصريح نمود:كمك جهاد در اين راستا مفيد و بسيار اثربخش است . وي افزود : شركت هاي دولتي موظفند 5% از بودجه خود را به نيازهاي پژوهشي و پروژه هاي پژوهشي استان اختصاص دهند كه در اين راستا جهادنيز مي تواند بهره مند شود . معاون آموزشي دفتر آموزش و پژوهش استانداري اضافه كرد :ما از جهاد دانشگاهي درخواست مي كنيم تقويم آموزشي جهاد در اختيار اين دفتر قرار گيرد تا بتوانيم هماهنگي هاي لازم را جهت آموزش كاركنان دستگاه هاي اجرايي استان انجام دهيم . وي در ادامه اظهار داشت: اعتبارات دستگاههاي اجرايي مي تواند به پروژه ها ي جهاد اختصاص يابد .
٠٧:٣٨ ٢٨/٠٩/١٣٨٩
عناوين اصلي
معرفي جهاد دانشگاهي
تشکيلات جهاد دانشگاهي
اخبار جهاد دانشگاهي
انتشارات
اعضاء
نام کاربر
رمز عبور
نظر خواهي
کدامیک از فعالیت های جهاددانشگاهی در پیشبرد توسعه همه جانبه کشور موثرتر می باشند؟
تمامي حقوق متعلق به جهاد دانشگاهي مي باشد