از سوي ايسپاي اردبيل ؛
سنجش ميزان رضايتمندي مراجعين به اداره كل حمل و نقل استان اردبيل انجام مي شود
طي هماهنگي هاي بعمل آمده با اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اردبيل طرحي با عنوان سنجش ميزان رضايتمندي مراجعين به اين اداره كل و مراكز خدماتي رفاهي - بين راهي ، توسط مركز افكار سنجي دانشجويان ايران (ايسپا) جهاددانشگاهي واحد استان اردبيل انجام مي گيرد.
به گزارش روابط عمومي جهاددانشگاهي واحد استان اردبيل ، در اين طرح دو نوع پرسشنامه با هدف سنجش رضايت ارباب رجوع از نحوه ارائه خدمات اين سازمان مورد ارزيابي قرار مي گيرد .درخصوص اين طرح عقد قرارداد هاي لازم انجام گرفته است
بر اساس اين گزارش طرح ديگري با عنوان « اندازه گيري ميزان حضور محصولات توزيعي شركت به پخش و رقبا» به كارفرمايي شركت به پخش پاكسان توسط مركز افكار سنجي دانشجويان ايران (ايسپا) جهاد دانشگاهي واحد استان در فروشگاههاي سطح شهراردبيل با برگزاري كلاس توجيهي و صدور كارت پرسشگري و بيمه حوادث براي پرسشگران از 22 آذر 89 آغاز شد .
در اين طرح 130 نمونه پرسشنامه كه شامل 80 نمونه پرسشنامه در شهر اردبيل و 50 نمونه پرسشنامه در مشگين شهر بود، توسط دو نفر از پرسشگران واحد تكميل گرديد و پس از بازبيني در اين مركز در پايان آذر ماه سالجاري به كار خود پايان و گزارش نهايي به كار فرما تحويل داده شد.
همچنين طرح ديگري با عنوان « سنجش ميزان رضايتمندي مسافران از وضعيت حمل و نقل شركت هاي مسافربري استان اردبيل» به كارفرمايي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اردبيل توسط مركز افكار سنجي دانشجويان ايران (ايسپا) جهاد دانشگاهي واحد استان اردبيل با هدف بررسي ميزان رضايت مسافران از وضعيت حمل و نقل شركتهاي مسافربري استان اردبيل با برگزاري كلاس توجيهي، صدور كارت و بيمه حوادث براي پرسشگران در بهار 89 انجام يافت .
در اين طرح يك هزار نمونه پرسشنامه توسط پرسشگران مركز طي 15 مسافرتي كه به 8 استان كشور تكميل گرديد .
اين مسافرت ها شامل محل سوار شدن به اتوبوس ، طول مسير و مقصد بود و پرسشنامه ها در طول مسير با مسافران تكميل گرديد . پس از بازبيني، تجزيه و تحليل و گزارش نويسي در واحد استان اردبيل ، در پايان خرداد ماه سالجاري به كار خود پايان داد و گزارش نهايي به كارفرما تحويل داده شد.الف/ر
٠٩:٠٦ ٢٧/١٠/١٣٨٩