طرح «سنجش رضايت ارباب رجوع در نظام اداري» استان آذربایجان شرقی توسط جهاددانشگاهی اجرا مي شود
طرح «سنجش رضايت ارباب رجوع در نظام اداري» استان آذربایجان شرقی توسط مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان اجرا مي شود.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد آذربایجان شرقی ، طرح رضایتمندی ارباب رجوع در نظام اداری استان توسط مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی اجرا مي شود.درجلسه توجیهی این طرح که با حضور مدیر گروه برنامه ريزي و بودجه استانداري آذربایجان شرقی ، معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی ، مدیر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران و 90نفر از ناظران و پرسشگران این مرکز تشکیل یافت، مدیر مرکز افکار سنجی، در خصوص نحوه تکمیل پرسشنامه طرح تكريم وچگونگی پاسخ دهي مسئولین اجرائی به ارباب رجوع و... آموزشهای لازم را به پرسشگران ارائه دادوگفت: از تمامی دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی خواسته شده تا در جهت اجرای هر چه بهتر طرح مذکور همکاری لازم را با پرسشگران طرح داشته باشند.
ابراهیم ایران نژادافزود:این طرح از هفته بعد آغاز وبه مدت دو ماه در تمامی دستگاههای اجرایی کلانشهرتبریز و 7 شهرستان استان انجام خواهد یافت.
در ادامه جلسه مدیر گروه برنامه ريزي و بودجه استانداري آذربایجان شرقی اظهارداشت: با اجراي طرح تكريم مردم و رضايت ارباب رجوع در نظام اداري، ميران رضايتمندي مردم از نحوه ارايه خدمات دستگاه هاي اجرايي مورد سنجش قرار مي گيرد.
ثابتی اضافه كرد: در راستاي اجراي اين طرح، 90 پرسشگر مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی، با استقرار در دستگاه هاي اجرايي براي طرح سوالات مختلف، از نحوه خدمات دهي دستگاه ها، از جمله اطلاع رساني خدمات، رعايت قانون، تكريم و نحوه پاسخ دهي به مردم مي پردازند.
ناظر این طرح اظهارداشت: اجراي طرح تكريم مردم و ارباب رجوع در نظام اداري، مديران دستگاه هاي اجرايي را از سطح رضايت مندي مردم از نحوه خدمات دهي دستگاه خود آگاه مي كند تا آنها نسبت به رفع نقاط ضعف خود اقدام كنندالف/ر
١٠:٢٩ ٠٤/١١/١٣٨٩