٢٣:١٠ ٠٦/٠٩/١٤٠٣
فرهنگي
برگزاري نشست تخصصي «شركت‌هاي تبليغاتي و توانمندسازي تبليغات محيطي»

«شركت‌هاي تبليغاتي و توانمندسازي تبليغات محيطي» عنوان چهارمين و آخرين نشست تخصصي سازمان زيباسازي شهر تهران در زمينه تبليغات محيطي است كه با همكاري پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماري جهاد دانشگاهي برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي پژوهشكده فرهنگ، هنر و جهاددانشگاهي ، اين نشست تخصصي تلاش دارد به موضوعاتي چون تعريف و جايگاه مديريت رسانه محيطي، توسعه ابزارهاي رسانه محيطي و مديريت آن، ارائه پيشنهادات حرفه‌اي به نفع كليه ذينفع‌ها در امر تبليغات محيطي، ارائه نظرات كارشناسي براي تدوين برنامه استراتژيك ميان مدت و بلند مدت و همچنين نحوهم مشاركت شركت‌هاي تبليغاتي با سازمان زيباسازي شهر تهران در امر توانمندسازي تبليغات محيطي بپردازد و راهكارهاي اصولي آن را بررسي كند.

در اين نشست خانم شهرزاد اسفرجاني به عنوان دبير جلسه و آقايان سيد عادل سادات نژاد و مسعود باشنگ به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

نشست تخصصي شركت‌هاي تبليغاتي و توانمندسازي محيطي، فردا (دوشنبه 16/12/89) از ساعت 14 تا 16:30 در سالن همايش‌هاي پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماري جهاد دانشگاهي واقع در خيابان انقلاب، بين چهار راه ولي عصر (عج) و خيابان فلسطين، ابتداي خيابان شهيد برادران مظفر جنوبي برگزار مي‌شود.

گفتني است در 3 نشست گذشته موضوعاتي چون «نقش فن‌آوري‌هاي نوين در اثربخشي تبليغات محيطي»، «تبليغات محيطي و هويت فرهنگي شهر» و «تأثير تبليغات محيطي در سيماي بصري شهر» مورد بحث و بررسي كارشناسان و صاحب نظران تبليغاتي قرار گرفت.الف/ر

١٠:٣٥ ١٥/١٢/١٣٨٩
عناوين اصلي
معرفي جهاد دانشگاهي
تشکيلات جهاد دانشگاهي
اخبار جهاد دانشگاهي
انتشارات
اعضاء
نام کاربر
رمز عبور
نظر خواهي
کدامیک از فعالیت های جهاددانشگاهی در پیشبرد توسعه همه جانبه کشور موثرتر می باشند؟
تمامي حقوق متعلق به جهاد دانشگاهي مي باشد