٠٤:١٥ ٠٤/٠٩/١٤٠٣
فرهنگي
برگزاری جلسه توجیهی طرح تکریم ارباب رجوع در جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در سال 1390

جلسه توجیهی طرح سنجش میزان رضایتمندی مراجعین از دستگاههای اجرایی استان آذربایجان شرقی در سال 1390 برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجانشرقی، در ابتدای این جلسه مهندس ثابتی نماینده استانداری در خصوص اهمیت طرح فوق گفت: این طرح به صورت ملی در سراسر کشور از طرف معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری در کلیه استانها اجرا می شود. وی با بیان اینکه مسئولیت اصلی این طرح در استان بر عهده استاندار است گفت: این طرح توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و مشاوره جهاددانشگاهی در سراسر شهرستان های استان اجرا خواهد شد.

 ابراهیم ایران نژاد مدیر مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان در این خصوص گفت: این طرح با هدف ارزیابی میزان رضایت‌مندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات، تعامل با مخاطبان، شناسایی دستگاه‌های پیشرو یا بی‌توجه به ارائه خدمات و میزان اعتماد و خوش‌بینی آنها به سازمان‌ها به صورت سالانه در این استان انجام میگیرد و با توجه به اجرای موفق این طرح، در سال های گذشته امسال نیز طرح فوق به مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی واگذار گردید.

 ایران نژاد افزود: این طرح در سال گذشته با 18000 نمونه و در 3 فاز و 8 شهرستان استان انجام گردید ولی، امسال با توجه به اجرای موفقیت آمیز طرح فوق در سال های گذشته، در 20 شهرستان استان با 150 نفر پرسشگر و دست‌اندرکار اجرایی و در قالب 21000 نمونه انجام خواهد شد و این طرح تا پایان اسفند سال جاری اجرا و با تأکید بر رعایت نسبت منطقی تعداد مراجعان و تعداد واحدهای اداری شهرستان‌ها در انتخاب نمونه‌ها ادامه خواهد یافت. مدیر مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان گفت: در این طرح، تکمیل پرسشنامه و انجام مصاحبه به صورت تصادفی با مراجعان دستگاه‌های اجرایی که پس از پایان کار اداری قصد خروج از اداره مورد نظر را دارند انجام خواهد شد و اطلاعات مندرج در پرسشنامه‌ها پس از کدگذاری و تشکیل بانک اطلاعات داده‌ها، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و سپس نسبت به رتبه‌بندی دستگاه‌های استانی اقدام خواهد شد. زمان انتشار نتایج این طرح، فروردین 91 اعلام شده است و مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی موفق در این زمینه مورد تشویق قرار گرفته و به مدیران و کارکنان دستگاه‌های ضعیف توسط مسئولان تذکر داده خواهد شد. شایان ذکر است طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از مصوبات ده‌گانه برنامه تحول اداری است که در سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه پنجم توسعه نیز مورد تأکید واقع شده است.

٠٧:١١ ٠٩/١٢/١٣٩٠
عناوين اصلي
معرفي جهاد دانشگاهي
تشکيلات جهاد دانشگاهي
اخبار جهاد دانشگاهي
انتشارات
اعضاء
نام کاربر
رمز عبور
نظر خواهي
کدامیک از فعالیت های جهاددانشگاهی در پیشبرد توسعه همه جانبه کشور موثرتر می باشند؟
تمامي حقوق متعلق به جهاد دانشگاهي مي باشد