ميزان رضايت مشتريان شركت ليزينگ ايران خودرو توسط پژوهشكده توسعه تكنولوژي جهاددانشگاهي واحد صنعتي شريف اندازه گيري مي شود
براساس قراردادي بين پژوهشكده توسعه تكنولوژي جهاددانشگاهي واحد صنعتي شريف و شركت ليزينگ ايران خودرو، طرح «سنجش رضايت مشتريان از خدمات شركت ليزينگ ايران خودرو» توسط گروه پژوهشي مهندسي صنايع پژوهشكده توسعه تكنولوژي انجام مي شود.
به گزارش روابط عمومي پژوهشكده توسعه تكنولوژي، هدف اصلي اجراي اين طرح، آگاهي از ميزان رضايت فعلي مشتريان از خدمات شركت ليزينگ ايران خودرو و ميزان برآورده شده انتظارات مشتريان از خدمات دريافتي از اين شركت مي باشد كه در طول مدت شش ماه در گروه پژوهشي مهندسي صنايع اين پژوهشكده مورد سنجش قرار خواهد گرفت.
مهندس عليرضا آخوندي مدير اين طرح گفت: در اين طرح ميزان رضايت مشترياني كه از تسهيلات اعتباري شركت ليزينگ ايران خودرو استفاده نموده و خودرو تحويل گرفته اند و مشترياني كه از تسهيلات اعتباري شركت ليزينگ ايران خودرو استفاده نموده اند ، مورد ارزيابي و سنجش قرار مي گيرد.
وي ضمن اشاره به اتمام مرحله اول اين طرح و ارائه گزارش اين مرحله به شركت ليزينگ ايران خودرو گفت: اين طرح كه از شهريورماه آغاز شده است در 6 مرحله و در مدت شش ماه اجرا مي شود و گزارش مربوط به هر مرحله به طور جداگانه تدوين و جهت بهره برداري به شركت ليزينگ ايران خودرو ارائه شود.
بنابر اين گزارش، آگاهي از مهمترين عوامل مؤثر بر رضايت يا نارضايتي مشتري، كسب اطلاعات دربارة ابعاد كيفيت مورد نظر مشتري، استفاده از نظرات و پيشنهادات مشتري در رابطه با خدمات اين شركت و زمينهسازي جهت بهبود فرايندهاي ارائه خدمات شركت ليزينگ ايران خودرو از ديگر اهداف اين طرح است.
لازم به ذكر است كه از يكسال گذشته نظرسنجي توسط پژوهشكده توسعه تكنولوژي جهاددانشگاهي واحد صنعتي شريف براي شركت امداد خودرو در حال انجام است كه تاكنون گزارش 14 مرحله از آن براي بهرهبرداري شركت امدا خودرو ارسال شده است .
١٣:٥٠ ١٩/٠٩/١٣٨٤