با مشارکت جهاددانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران؛
كارگاه دو روزه آموزش بازاريابي اجتماعي در حوزه سلامت برگزار شد
كارگاه دو روزه آموزش بازاريابي اجتماعي در حوزه سلامت توسط معاونت سلامت دانشگاه علوم پزشكي تهران و با مشارکت جهاددانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران برگزار شد.
هما معارف دبير اين كارگاه در گفتوگو با خبرنگار بهداشت و درمان ايسنا در اين رابطه گفت: كارگاه دو روزه آموزش بازاريابي اجتماعي در حوزه سلامت با هدف ترويج و عرضه رفتارهاي سالم در جامعه و با شركت مديران و كارشناسان مسوول حوزه معاونت سلامت در تاريخ 13 و 14 آبان ماه برگزار شد.
وي افزود: بازاريابي اجتماعي يكي از مدلهاي تغيير رفتار در آموزش بهداشت است كه در آن به جاي تبليغ و اطلاع رساني در خصوص معايب و مضرات رفتارهاي نابهنجار و غلط، رفتارهاي سالم و محاسن آن تبليغ ميشود.
دبير كارگاه بازاريابي اجتماعي در حوزه سلامت در پايان اظهار داشت:اميدواريم با اجراي اين روش به جاي اين كه افراد به علت بروز رفتارهاي پرخطر و ناهنجار تنبيه شوند، آنها را به تغيير رفتار ترغيب كنيم.ح/الف
١٣:٥٥ ١٦/٠٨/١٣٨٦