٠١:٥٩ ٠٨/٠٩/١٤٠٣
پژوهشي
سمینار علمی نحوه بازاریابی در جهاددانشگاهی واحد آذربایجان شرقی برگزار شد

 سمینار علمی نحوه بازاریابی ويژه مدیران جهاددانشگاهی در محل پژوهشکده برنامه ریزی و توسعه جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد آذربایجان شرقی،دکتر قراچورلو رئیس جهاددانشگاهی واحد آذربایجان شرقی در این سمینار با اشاره به اهمیت آگاه سازی و افزایش علاقمندی  مدیران و اعضای جهاددانشگاهی با مسائل علم روز گفت: امیدواریم بدین طریق بتوانیم بهتر از قبل در عرصه های علمی و پژوهشی  جامعه حضور یابیم.
وی افزود : مدیران جهاد دانشگاهی بایدحرکتهای وسیعی در جهت اطلاع رسانی و معرفی عملکردها و فعالیتهای این نهاد انقلابی انجام دهد تا پتانسیل ها و توانمندیهای آن برای سازمانها، نهادها ،ارگانهای دولتی و شرکتهای خصوصی آشکارتر شود.
دکتر قراچورلو ایجاد رضایتمندی در بین مشتریان را مهمترین اصل این نهاد دانست و خاطر نشان کرد: در این زمینه  با سنجش میزان رضایتمندی  مشتریان از جهاددانشگاهی می توانیم پی به نواقص خود برده و نسبت به حل آنها اقدام نماییم.
 گفتنی است،در این سمینار علمی ،  نحوه بازاریابی برای مدیران و اعضای هیئت علمی  جهاددانشگاهی توسط دکتر سپهروند مدیرمرکز کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد آذربایجان شرقی ارائه شد.ح/الف

١٣:٥٢ ١٠/١٢/١٣٨٧
عناوين اصلي
معرفي جهاد دانشگاهي
تشکيلات جهاد دانشگاهي
اخبار جهاد دانشگاهي
انتشارات
اعضاء
نام کاربر
رمز عبور
نظر خواهي
کدامیک از فعالیت های جهاددانشگاهی در پیشبرد توسعه همه جانبه کشور موثرتر می باشند؟
تمامي حقوق متعلق به جهاد دانشگاهي مي باشد