کتاب «چگونه یک طرح تجاری موفق بنویسیم؟» نوشتهی عضو جهاددانشگاهی واحد خراسان رضوی منتشر شد
مدیر برنامهریزی و بودجهی جهاددانشگاهی واحد خراسان رضوی، کتاب «چگونه یک طرح تجاری موفق بنویسیم؟» را نوشته و منتشر کرد.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد خراسان رضوی، کتاب «چگونه یک طرح تجاری موفق بنویسیم؟» توسط علی کاوه مدیر برنامهریزی و بودجهی جهاددانشگاهی واحد خراسان رضوی، طیبه جلالی و حامد کاوه در 138صفحه، 12 فصل و شمارگان 1000 نسخه منتشر شد.
بنابر این گزارش: یک طرح کسب و کار خوب، مسیر مناسبی را به سمت موفقیت و سوددهی در فعالیتهای تجاری فراهم میسازد. همچنین مستنداتی را که برای تامین سرمایه و جلب سرمایهگذاری نیاز است را در اختیار قرار میدهد. طرح تجاری راهنمای مسیر در اجرای کسب و کار، در مراحل مختلف خواهد بود و مسیر کسب و کار را روشن خواهد ساخت.
با توجه به نقش کلیدی طرح کسب و کار در رسیدن به موفقیت در یک فعالیت اقتصادی یا فعالیتی که قصد توسعه آن است، تدوین صحیح آن امری ضروریست. برای نوشتن طرح مناسب و قابل اجرا، باید بخوبی بخشهای مختلف آن شناخته شود و دیدگاه مناسبی در مورد تدوین بخشهای مختلف آن وجود داشته باشد.
کتاب مذکور تلاش دارد تا با ارائه یک روش مناسب، راهنمای ارزشمندی برای تدوین یک طرح تجاری کاربردی باشد.
٠٨:٥٨ ٠٦/١٢/١٣٩٠