عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس:
براي بهرهوري بهتر و ارتقاي سطح علمي كشور بايد در ساختار آموزش تغيير اساسي صورت گيرد
يك عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: براي بهرهوري بهتر و ارتقاي سطح علمي كشور بايد در ساختار آموزش و پرورش و آموزش عالي تغييرات اساسي صورت گيرد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، رسول پورزمان نمايندهي مردم نقده و اشنويه در مجلس در همايش فعالسازي شوراي معلمان مدارس جنوب آذربايجان غربي در نقده با تاكيد بر ايجاد تحول و دگرگوني در نظام مديريت آموزش و پرورش اظهار داشت: تحقيق و تفحص درخصوص كتب درسي، صندوق ذخيره فرهنگيان و نظام هماهنگ حقوق از مهمترين موضوعات مطروحه در كميسيونهاي مشترك مجلس است.
وي از معلمان و اساتيد خواست تا نظرات و پيشنهادات خود را براي همراهي و پيشرفتهاي سريع آموزش و پرورش به كارگروههاي شوراي معلمان مدارس براي بررسي در كميسيونهاي مجلس ارايه دهند.
احمديان معاون عمومي سازمان آموزش و پرورش آذربايجان غربي نيز در اين مراسم به بيان اهميت كار كارشناسي در تصميمگيريهاي كلان پرداخت و توجه عميق معلمان و كارشناسان براي تدوين طرحهاي اساسي و تحولگرا را خواستار شد.
گفتني است اين همايش با هدف هدايت و نظارت و ارزيابي فرآيند فعاليتهاي علمي تخصصي معلمان و توسعهي فرهنگ مشاركت و پژوهش به عنوان زمينهاي براي برنامهريزي برگزار گرديد و 250 نفر از مديران، معلمان و دستاندركاران شوراهاي معلمان مدارس جنوب استان حضور داشتند.
١١:١٣ ٢٠/٠٦/١٣٨٥