كارگاه آموزشي راهبردهاي بازاريابي برگزار ميشود
يكي از راههاي باقي ماندن در دنياي كسب و كار داشتن برنامههاي استراتژيك در كليه فعاليتها از جمله بازاريابي است. بازاريابي امروزه فقط به معناي فروختن نيست ؛ بلكه فروش جزيي از بازاريابي است.
به گزارش ايلنا, به نقل از روابط عمومي مركز همايشهاي مجموعه فرهنگي و هنري تهران, اين مركز با هدف آشنايي اقشار مختلف بنگاههاي اقتصادي با مفاهيم مديريت استراتژيك و راهبردهاي بازاريابي، كارگاه آموزشي راهبردهاي بازاريابي را برگزار ميكند, استراتژي برنامهاي است كه اهداف بلندمدت بنگاه اقتصادي را تامين ميكند.
گفتني است, اين كارگاه 8 ساعته در روزهاي دوشنبه و سهشنبه 29 و 30 خردادماه از ساعت 16 تا 20 در خيابان شريعتي، مقابل بهار شيراز، مجموعه فرهنگي هنري تهران طبقه سوم مركز همايشها برگزار ميشود.
اين گزارش حاكي است, مفاهيم بازاريابي، مفاهيم پايه استراتژي، چگونگي تدوين استراتژيهاي بازاريابي، اجرا و كنترل استراتژيهاي بازاريابي همراه با كارگاه عمومي تدوين استراتژيهاي بازاريابي از جمله مباحثي است كه در اين كارگاه ارائه خواهد شد.
١٦:٥٣ ٢٧/٠٣/١٣٨٥