٠٨:١٣ ٠٧/٠٩/١٤٠٣
اخبار ديگر رسانه ها
كارگاه آموزشي راهبردهاي بازاريابي برگزار مي‌‏شود

يكي از راه‌‏هاي باقي‌‏ ماندن در دنياي كسب و كار داشتن برنامه‌‏هاي استراتژيك در كليه فعاليت‌‏ها از جمله بازاريابي است. بازاريابي امروزه فقط به معناي فروختن نيست ؛ بلكه فروش جزيي از بازاريابي است.
به گزارش ايلنا, به نقل از روابط عمومي مركز همايش‌‏هاي مجموعه فرهنگي و هنري تهران, اين مركز با هدف آشنايي اقشار مختلف بنگاه‌‏هاي اقتصادي با مفاهيم مديريت استراتژيك و راهبردهاي بازاريابي، كارگاه آموزشي راهبردهاي بازاريابي را برگزار مي‌‏كند, استراتژي برنامه‌‏اي است كه اهداف بلندمدت بنگاه اقتصادي را تامين مي‌‏كند.
گفتني است, اين كارگاه 8 ساعته در روزهاي دوشنبه و سه‌‏شنبه 29 و 30 خردادماه از ساعت 16 تا 20 در خيابان شريعتي، مقابل بهار شيراز، مجموعه فرهنگي هنري تهران طبقه سوم مركز همايش‌‏ها برگزار مي‌‏شود.
اين گزارش حاكي است, مفاهيم بازاريابي، مفاهيم پايه استراتژي، چگونگي تدوين استراتژي‌‏هاي بازاريابي، اجرا و كنترل استراتژي‌‏هاي بازاريابي همراه با كارگاه عمومي تدوين استراتژي‌‏هاي بازاريابي از جمله مباحثي است كه در اين كارگاه ارائه خواهد شد.

١٦:٥٣ ٢٧/٠٣/١٣٨٥
عناوين اصلي
معرفي جهاد دانشگاهي
تشکيلات جهاد دانشگاهي
اخبار جهاد دانشگاهي
انتشارات
اعضاء
نام کاربر
رمز عبور
نظر خواهي
کدامیک از فعالیت های جهاددانشگاهی در پیشبرد توسعه همه جانبه کشور موثرتر می باشند؟
تمامي حقوق متعلق به جهاد دانشگاهي مي باشد