٠٤:٠٩ ٠٤/٠٩/١٤٠٣
پژوهشي
میزان اثر بخشی مشارکت دانش آموزان تهراني در حل مشکلات همسالان بررسي مي شود

طرح پژوهشی میزان اثر بخشی مشارکت دانش آموزان دوره متوسطه شهر تهران در حل مشکلات همسالان خود و ارائه راهکارهای مناسب کاربردی از سوی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد تربیت معلم اجرا می شود .
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد تربیت معلم ، علی اصغر اسماعیل زاده ، مدیر اجرایی معاونت پژوهشی اين واحد با اشاره به اهميت نقش مشاركت دانش آموزان در حل مشكلات خود گفت: هدف کلی پژوهش حاضر ، شناسایی میزان مشارکت دانش آموزان در حل مشکلات همسالان خود می باشد .»
وی افزود : طرح " مشاوره همتایان " یکی از استراتژیهای علمی ، موثر و مفیدی است که با استفاده از توانمندی، مشارکت و مسئولیت پذیری دانش آموزان ، می تواند نقش ارزنده ای در توانمندی دانش آموزان و گسترش خدمات مشاوره ای در عرصه مدرسه و اجتماع داشته باشد . 
اسماعيل زاده ادامه داد:نقش همیاران در شناسایی دانش آموزان در معرض خطر ، نقش همیاران در راهنمایی و ارجاع آنها به مشاور و در مجموع ارزیابی توان بالقوه همیاران در حل مشکلات همسالان خود ، از جمله اهداف این طرح می باشد .ح/الف

١٠:٣٨ ٢٩/٠٦/١٣٨٥
عناوين اصلي
معرفي جهاد دانشگاهي
تشکيلات جهاد دانشگاهي
اخبار جهاد دانشگاهي
انتشارات
اعضاء
نام کاربر
رمز عبور
نظر خواهي
کدامیک از فعالیت های جهاددانشگاهی در پیشبرد توسعه همه جانبه کشور موثرتر می باشند؟
تمامي حقوق متعلق به جهاد دانشگاهي مي باشد